Proiectul „Promovarea sportului în rândul copiilor” la ora concluziilor

Clubul Sportiv Univesitatea Cluj în parteneriat cu Federația Română de Baschet a derulat în perioada martie-octombrie 2022 un proiect având ca obiectiv „Descoperirea de talente și valorificarea aptitudinilor individuale la copii” cu scopul declarat de a crea o bază de selecție care să asigure formarea sportivilor de performanță.

Grupul țintă a fost format din 50 de copii între 6 și 14 ani și 3 antrenori iar infrastructura sportivă a constituit-o în principal Sala Sporturilor „Horia Demian” precum și alte săli și terenuri de sport de pe raza municipiului Cluj-Napoca.

Cu un buget de 35.000 de lei, proiectul a beneficiat de finanțare din partea Federației Române de Baschet.

Dincolo de aceste date caracteristice, proiectul s-a finalizat concret în constituirea echipei de baschet feminin ”U” Cluj-Napoca compusă din sportive sub 14 ani, formație înscrisă în competiții și care a participat deja la primele două etape ale Campionatului Național de profil.

La încheierea proiectului, antrenorul echipei noastre de baschet feminin U14 a declarat:

„Suntem fericiți că am putut face parte din Proiectul Clubului ”U” Cluj și al Federației Române de Baschet „Promovarea sportului în rândul copiilor”. Pentru echipa noastra de fete U14, nou inființată, acest proiect a venit la momentul ideal. Am beneficiat de echipamente și material sportiv de mare necesitate pentru desfășurarea antrenamentelor și compețiilor sportive, cât și de finanțare în Campionatul Național.”

Acțiunile Clubului Sportiv Universitatea Cluj în direcția creșterii interesului copiilor pentru sport continuă pe mai multe planuri, unul dintre acestea fiind proiectul educațional de colaborare cu instituțiile de învățământ școlar, cele mai în măsură să asigure o participare activă care să conducă la îndeplinirea obiectivelor acestuia: promovarea baschetului în rândul copiilor cu un număr de 100 de participanți în primul an școlar, numărul beneficiarilor urmând să crească în anii sportivi următori.

Comments

comments